Easteria

After all this food and rest It's time to show you my whole Easter's outfit.I wanted to be comfortable that day so I was wearing my jeans combined with a colourful-striped t-shirt.I wanted to be  more spring-y wearing a shorts but due to the bad weather my spring jeans was all I needed.Then,I completed the outfit with a pair of light green All Stars which are this month's favourites.Especially when I say that I haven't wore an item for a long time I get "stuck" and wear it all the time.Also, as you might have seen on my instagram account (@georgeanag) I got a haircut last week.A fade-out on the edges and a thinning in the center was all I need it!!I would like to thank Zissis from the Zissis Tambas Hair hairstudio for the excellent service and all the haircare I received.Redken Products are used for the styling and especially the Shape Factor 22 paste.I hope you had a great time these days!!See you soon with a Redken Hairstyle Tutorial.Kisses!!

Μετά από το πολύ φαγητό και ξεκούραση ήρθε η ώρα να σας δείξω εξ'ολοκλήρου το outfit που φόρεσα το Πάσχα.Η άνεση ήταν απαραίτητη και γι'αυτό φόρεσα το τζιν μου και ένα t-shirt με χρωματιστές ρίγες.Ήθελα να γίνω ακόμη πιο ανοιξιάτικος βάζοντας βερμούδα αλλά δυστυχώς  ο καιρός ήταν περίεργος οπότε αρκέστηκα στο ανοιξιάτικο τζιν μου.Έπειτα,ολοκλήρωσα το outfit με ένα ζευγάρι All Star που όπως έχετε παρατηρήσει είναι τα αγαπημένα μου αυτόν τον καιρό.Γενικά,όταν λέω ότι κάτι δεν το έχω φορέσει φέτος μετά το "λιώνω"στην κυριολεξία φορώντας το συνέχειa.Επίσης,όπως θα έχετε δει και στο instagram (@georgeanag) κουρεύτηκα την προηγούμενη εβδομάδα.Ένα ελαφρύ fade δεξιά και αριστερά και μια μικρή αραίωση στο κέντρο.Ήταν ακριβώς ότι ήθελα!!Θέλω να ευχαριστήσω πολύ το Ζήση από το κομμωτήριο Zissis Tambas Hair για τη μοναδική εξυπηρέτηση και όλα όσα έκανε για την υγεία των μαλλιών μου.Το styling έγινε με προϊόντα Redken και ειδικότερα με το Shape Factor 22.Ελπίζω να περάσατε υπέροχα αυτές τις μέρες.Θα τα πούμε σύντομα με ένα Redken Hair Tutorial.Φιλιά!!




    Photos by:Aggeliki Anagnostou
    A special thanks to Zissis Tambas Hairdressing |15 Metamorfoseos Str. Volos

      T-Shirt:Pull & Bear
Jeans:Pull & Bear
Bracelets:H&M
Shoes:Converse All Star

            FACEBOOK|BLOGLOVIN|LOOKBOOK|TWITTER

                                                   




7 comments:

  1. Gorgeous look! I love the jeans!

    x

    ReplyDelete
  2. Χρονια πολλά για την γιορτή σου :)

    Πολύ ωραίο το τισερτάκι που φοράς!

    ReplyDelete
  3. Γεια σου Γιώργο! Ωραίο το κούρεμα και το στυλ σου!
    Τα σταράκια τα έχω λιώσει κι εγώ :)
    Σ'ακολουθώ.

    myBiScoto

    ReplyDelete
  4. πολύ ωραίο λουκ είναι πολύ ανοιξιάτικο, πολύ ωραία χρώματα!

    περιμένουμε το βίντεο!

    Ειρήνη
    www.thedailylace.com

    ReplyDelete
  5. uperoxa anoiksiatikos george! latrepsa ta mallia sou kai malista proteina sto agori mou to idio hairstyle :-)

    ReplyDelete

Thank you all for your comments!! :)

Kisses,George!!

Powered by Blogger.