Follow The Sun

Hello again! The weather is sunny and hot but we will survive... Maybe this year's summer will last until October! I already started my autumn/winter shopping not to count the weather... Today I'll show you an almost casual outfit which I wore for a clubbing night out. My sleeves are up because after all this dancing I'm starting sweating over and over again. The truth is that in this photoshoot the night was coming on but it doesn't really matter because of the surprising result!! I don't know but,the sea as a background suits me don't you think?

Γεια σας και πάλι! Ήλιος, ζέστη αλλά θα αντέξουμε...Προφανώς και το φετινό καλοκαίρι θα κρατήσει μέχρι Οκτώβρη! Εγώ όμως ήδη άρχισα τις χειμερινές αγορές και ας κάνει ό,τι καιρό θέλει... Σήμερα θα σας δείξω ένα σχετικά casual outfit το οποίο και φόρεσα σε μία νυχτερινή έξοδο σε κλαμπ. Τα μανίκια είναι μαζεμένα γιατί με όλον αυτό το χορό πώς να μην ιδρώσω? Η αλήθεια είναι ότι σε αυτή τη φωτογράφιση παραλίγο να νυχτώσει αλλά δεν πειράζει γιατί το αποτέλεσμα με εξέπληξε θετικά. Δεν ξέρω αλλά η θάλασσα σαν φόντο μου πάει, δε νομίζετε?




 
    Photos by: Maria Papadopoulou

Shirt: Pull & Bear
Shorts: ZARA
Espadrilles: ZARA
Bracelets: H&M







5 comments:

  1. Ωραιο look, αγαπώ εσπαντρίγιες!
    Ναι να κρατησει μεχρι Οκτωβρη οπως πέρισι που έκανα το τελευταιο μου μπάνιο στις 2 Οκτώβρη χι χιι :)

    ReplyDelete
  2. Αγαπώ κάθε σου outfit.. Μου φαίνεται είναι πιο ωραίο το πουκάμισο έτσι παρά να είναι κοντομάνικο.. :)
    Πολλά φιλιά

    ReplyDelete
  3. teleies photografies!!!
    λευκο τζιν με τζιν πουκαμισο ειναι και δικος μου αγαπημενος συνδυασμος και το επομενο μου ποστ
    χαχα

    ReplyDelete
  4. υπερτελειος κουκλος george! αχ και εγω ζαχαρώνω τα χειμωνιάτικα και ήδη απέκτησα κάποια :P

    ReplyDelete
  5. Love your sunny attitude! Enjoy the summer days boy! xxx

    www.stylentonic.com

    ReplyDelete

Thank you all for your comments!! :)

Kisses,George!!

Powered by Blogger.