So long ago


Really, when was the last time I posted here guys? So long ago... But blogging is a thing I can't stop because it's more spontaneous and brings life to a fashion editor. Sorry but I was so busy, you can also catch up on instagram @georgeanag. As usual I went with another minimalistic look which defines Greek Summer: white and blue. Also, have you noticed my hair? It's a bit shorter and healthier than before it has taken time to get used to it. Do you like it? -Never mind, I'll get my hair longer this winter - I plan to be posting more often and of course more of fashion, travel and lifestyle. Follow my new journey!

Αλήθεια, ποιά ήταν η τελευταία φορά και πόσος καιρός πέρασε από το τελευταίο μου post; Σίγουρα πάρα πολύς... Παρ' όλα αυτά δε θα μπορούσα να σταματήσω το blogging καθώς δίνει ζωή στην καθημερινότητά μου ως fashion editor. Συγγνώμη που ήμουν τόσο απασχολημένος το τελευταίο διάστημα, μπορούσατε επίσης να μαθαίνετε νέα μέσω τπυ λογαριασμού μου στο instagram στον οποίο δημοσιεύω πιο τακτικά @georgeanag. Ως συνήθως επέλεξα να σας δείξω ακόμη ένα μινιμαλ look με τα χρώματα του ελληνικού καλοκαιριού: λευκό και μπλε. Επίσης, παρατηρήσατε τις αλλαγές στα μαλλιά μου; Είναι λίγο πιο κοντά από πριν και αλήθεια χρειάστηκα λίγο χρόνο για να τα συνηθίσω. Σας αρέσει το νέο look? -Δεν πειράζει, όπως και να 'χει, θα τα αφήσω πιο μακρυά το χειμώνα- Από εδώ και στο εξής σκοπεύω να δημοσιεύω πιο συχνά εδώ κυρίως για μόδα, ταξίδια και lifestyle όπως συνήθιζα. Ακολουθήστε το ταξίδι μου!







No comments:

Thank you all for your comments!! :)

Kisses,George!!

Powered by Blogger.