New Habits


New hair, new season, new everything... It's been a long time since I blogged about nearly everything so here I am again. I know I've been busy these couple of years trying to make my next steps on an international level! I promise to be write more often from now on because there are really a lot of outfits that I haven't posted about... You know you can still be informed on a daily basis from my instagram @georgeanag which I'm addicted too and I always post however how much time I have. There are a lot of things to tell you... Last year I went to Italy to study and I got so much inspired by the beauty and the style in this country. Everything was so magical and charming there and I really want to go back after graduation. For now, I really need to focus more on my thesis because my Bachelor's degree in urban planning is just one step away. I promise for more fashion moments in the future! Stay tuned! xx

Νέα μαλλιά, νέα σεζόν, όλα καινούρια... Πάει καιρός από την τελευταία φορά που δημοσίευσα κάτι εδώ και να που επέστρεψα. Ξέρω, ήμουν πολύ απασχολημένος τα τελευταία χρόνια προσπαθώντας να ισορροπήσω τη φοιτητική μου ζωή με την καριέρα μου στη μόδα και τις σπουδές στο εξωτερικό! Υπόσχομαι να γράφω πιο συχνά από εδώ και στο εξής αφού υπάρχουν τόσα outfits τα οποία δεν έχω καν δημοσιεύσει εδώ... Ξέρετε όμως μπορείτε πάντα να ενημερώνεστε από το λογαριασμό μου στο instagram @georgeanag που αποτελεί και κάτι σαν εξάρτηση για εμένα αφού τον ενημερώνω συνεχώς ανεξαρτήτως του ελεύθερου χρόνου που μου απομένει. Έχω τόσα πολλά να σας διηγηθώ... Πέρυσι βρισκόμουν στην Ιταλία για σπουδές και εμπνεύστηκα πραγματικά από τον τρόπο ζωής, την κουλτούρα και το ιταλικό στιλ. Τα πάντα ήταν τόσο μαγευτικά εκεί και σχεδιάζω να επιστρέψω μετά το πέρας των σπουδών μου. Προς το παρόν, πρέπει να επικεντρωθώ στη διπλωματική μου εργασία καθώς το πτυχίο μου βρίσκεται μόλις ένα βήμα μακριά (ελπίζω τουλάχιστον!). Σας υπόσχομαι περισσότερες fashion στιγμές στο μέλλον! Stay tuned! xx

Your Fashion Royal  






Coat: Guy Laroche
Shirt: Bershka
T-Shirt: H&M
Pants: Zara
Sunglasses: Dior Homme
Shoes: Nike Air Monarch IV

No comments:

Thank you all for your comments!! :)

Kisses,George!!

Powered by Blogger.